صبانت

دانلود کتاب برق+جزوه برق+مقاله برق+پروژه - پایان نامه های ...+مقاله+کتاب+تحقیق+موضوعات+متفرفه+‌موبایل+‌درآمد+سرویس های صبا

صبانت

دانلود کتاب برق+جزوه برق+مقاله برق+پروژه - پایان نامه های ...+مقاله+کتاب+تحقیق+موضوعات+متفرفه+‌موبایل+‌درآمد+سرویس های صبا

زندگی بهانه ایست برای شاد بودن -... اگر می خواهید شاد باشید ، اراده کنید که باشید ...

نام و یاد خدا آرامش بخش قلبهاست.

 

شروع و سر آغاز خوب ، برای هر کاری میتواند موفقیت و پیشرفت آن کار را تضمین کند . زندگی هم ، هر روز که ما چشم خود را باز میکنیم دوباره شروع به جریان میکند ، پس چقدر خوب است که شروعی عالی برای آن طراحی کنیم .
شروع یک صبح عالی میتواند خیلی از رویداد های روزانه را تحت تاثیر خود قرار دهد ، مثلاً یک احساس عالی، یک دیدارعالی ، یک رویداد عالی ، یک قرار کاری عالی ، یک روز عالی و ….
توجه داشته باشید که تمامی این اصول با تمرین و تکرار در یک دوره زمانی کوتاه ( حداکثر ۲۱ روز) به صورت اعمال نا خودآگاه درآمده و سیستم بدن شما بعد از طی این دوره تمامی این فرامین را به صورت خودکار انجام میدهد.

 

مرحله اول : 

شاید بتوان این مرحله را مرحله آرامش درون نامید ، قبل از فرو رفتن به خواب شبانگاهی درست زمانی که در رختخواب دراز کشیده ایم چشم های خود را به آرامی بسته  و پروردگار خود را به خاطر تمامی  وقایع خوب یا بد ، شیرین یا تلخ آن روز شکر می کنیم و سپس با خود و پروردگار خود عهد میبندیم که صبح روز آینده را به گونه ای عالی شروع خواهیم کرد و بدین گونه بدور از استرس و افکار منفی به خواب فرو می رویم.

نکته : این خلوت با خالق می تواند همراه با موزیک های آرام بخش همراه باشد .

 

مرحله دوم  :

صبح ها برخی افراد با ساعت بیولوژیکی بدن خود و برخی دیگر با ساعت یا گوشی همراه خود از خواب برمی خیزند. بعد از بیدار شدن سعی کنید افکار و احساسات خود را به سمت یک احساس خوب و مثبت هدایت کنید و حتماً این کار را با لبخند و احساس رضایت انجام دهید . لبخند بهترین ورزش عضلات صورت شماست و میتواند احساسی دلنشین را برای شما در این صبح زیبا به ارمغان میاورد.

 

مرحله سوم :

با لبخندی که بر روی لب دارید به پروردگار خود سلام کنید و بگذارید روح شما آرامشی از جنس الهی بگیرد ، سپس از پروردگار خود طلب بهترین رویداد ها و معجزات را در طول روز نمایید ( مثلاً خود من هر روز منتظر سه تا معجزه یا خبر خوب  از طرف خدا هستم ) .

نکته : پروردگار ما بسیار بسیار بخشنده و تواناست فقط کافیست به او ایمان داشته باشید .
نکته : این مرحله را در طول مدت حداکثر پنج دقیقه انجام بدید.

 

مرحله چهارم :

با چند کش و قوص جانانه عضلات بدن خود را از حالت انقباض خارج و بیدار کنید و همراه با لبخندی که بر لب دارید و احساس رضایت ، از رختخواب جدا شوید.

نکته : این مرحله را در طول مدت حداکثر پنج دقیقه انجام بدهید.

 

مرحله پنجم :

خود را به پنجره ، حیاط ، تراس یا … که در آن هوای تازه جریان دارد برسانید و همراه با لبخند ، شش های خود را از هوای تازه پر کنید. حالا تک تک سلول های بدن شما از احساس شادی و نشاط صبحگاهی مملو می شود و این کار باعث می شود بدن شما برای یک همراهی خوب در این روز زیبا آماده شود.

 

مرحله ششم :

به هیچ وجه نگذارید این احساس خوب با عوامل محیطی به هم بریزد ، پس لبخند بر لب ، بروید برای شست و شوی دست و صورت و مسواک صبحگاهی . در اکثر خانه ها آینه ای نزدیکی شیر آب یا دستشویی تعبیه شده که تا حالا از آن کمتر استفاده میکردید ولی از امروز به بعد کلی کار با آن داریم . چهره خندان خود را در آینه نگاه کنید و از آن لذت ببرید شما تجلی قدرت خداوند بر روی زمین هستید ، بنا به نیاز و شخصیت خود چند جمله تاکیدی را با قدرت و انرژی تمام به خود بگویید و اعتماد به نفس خود را برای شروع یک روز زیبا و سراسر موفقیت بالا ببرید .

 

امیدوارم همیشه سرشار از انرژی مثبت و شاد و پرنشاط باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد